vrijdag 1 oktober 2010

Step / autoped

Step / autoped

Te koop een kinderstep , autoped .

Super SCOOTER Ninia .

Met een lengte van 115 cm en een hoogte van 85 cm .

Met 2 luchtbandjes met diameter van +/- 30 cm .

Voorzien van 2 velgremmen .

Zeer weinig gebruikt en dus nog in goede staat .

Het voorste bandje is wel lek .

Deze step is niet van mij maar ik zet hem te koop voor vrienden en hun vraagprijs is 35,-euro , bieden mag natuurlijk ook altijd maar dan moet ik wel eerst met de eigenaars overleggen vooraleer ik U een antwoordtje kan geven of ze met uw bod akkoord gaan of niet .

Af te halen in Hoogstraten (noorden van prov.Antw.)

PS : kijk ook eens naar mijn andere zoekertjes , wie weet staat er iets bij waar je al langer naar zoekt .

 

 

Cpr 2320

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten